Klanten Service

Verzending & Levering:
De leveringen geschieden volgens een vast schema door DPD . Elke dinsdag en donderdag worden de zendingen opgehaald, en in principe de daaropvolgende dag bezorgd. Mocht u dan niet huis zijn, dan krijgt u een bericht in de bus. Hierop wordt aangegeven of het pakket bijvoorbeeld bij de buren is bezorgd, of dat u zelf contact dient op te nemen voor een alternatieve bezorgtijd, al dan niet op een ander adres. Uw bestelling plaatsen wij rechtstreeks bij de fabrikant, en versturen wij in principe binnen 5-10 werkdagen naar u.
Heeft u binnen 3 (NL) of 5 (BE & LU) werkdagen, nadat wij u per e-mail de verzending hebben bevestigd, uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk ons daarvan direct op de hoogte te stellen. Indien gewenst kunnen we ook uw bestelling via DHLforYou naar een door u aangegeven afhaalpunt sturen, dan hoeft u niet thuis te blijven. Deze optie kunt u aangeven in het opmerkingenveld bij bestelling, vanzelfsprekend met het gewenste afhaalpunt. De standaard afhandel- en verzendkosten voor Nederland bedragen € 6,95.
Privacy & Veiligheid:
 
Over dit onderwerp kunnen we kort zijn. Wij gebruiken de door u verstrekte gegevens alleen om met u te communiceren over uw bestelling en om uw bestelling correct af te leveren. Verder geeft u zelf aan in uw gebruikersaccount of u door ons op de hoogte wilt worden gehouden (circa 4 maal per jaar) van nieuwe modellen, speciale kortingactie etc.. Wij zullen uw gegevens nimmer zonder uw toestemming aan derden ter beschikking stellen, behoudens aan onze expediteur, om voor de hand liggende redenen.

Een uitzondering wordt gemaakt bij (poging tot) creditcardfraude. In dat geval worden de bij ons bekende gegevens op verzoek aan Interpay ter beschikking gesteld.
Betalingen via externe betalingsproviders lopen ten allen tijde over beveiligde (SSL/https) verbindingen.
Retouren & Ruilingen:
Conform de wet "Verkoop op Afstand" bieden we u de mogelijkheid uw bestelling binnen 7 dagen te annuleren. Daar bovenop geven we u een extra week (dus totaal 14 dagen) waarin u kunt besluiten het geleverde te behouden of te retourneren voor ruiling of stornering van het bestelbedrag. Stornering geschiedt voor het bestelbedrag exclusief de door ons gemaakte verzendkosten. Indien u wenst te retourneren sturen we u op verzoek een retourformulier toe per e-mail, waarop u uw wensen kenbaar kunt maken. Zonder dit retourformulier kunnen wij uw ruiling/terugbetaling niet in behandeling nemen. Retournering van de bestelling dient te geschieden in deugdelijke verpakking (bij voorkeur de originele doos) en voldoende gefrankeerd. Ongefrankeerde zendingen worden niet aangenomen. Indien sprake is van een fout van onze zijde worden uw verzendkosten (pakketzegel TNT of kosten DHLforyou) vergoed. De te retourneren artikelen dienen in nieuwstaat te zijn met alle tags en labels, en ongedragen (behoudens passen). Wij adviseren u te retourneren via DHLforYou. Deze optie is beduidend goedkoper dan TNT, en u komt niet in een wachtrij terecht.
Bestelprocedure:
 
Nadat u de gewenste artikelen in uw winkelwagen heeft geplaatst, gaat u verder via de link "afrekenen". Als bestaande klant logt u in met uw e-mail adres en paswoord, als nieuwe klant dient u eerst een account aan te maken. U komt nu op de pagina waar de bestelprocedure wordt afgerond. Aan het einde van de procedure wordt u gevraagd uw bestelling te bevestigen. Vervolgens ontvangt u per kerende post een e-mail met uw bevestiging.
Betaling, Prijsstelling & Promotie:
 
Als betalingsmethoden accepteren wij iDealPayPal, bankoverschrijving & creditcards. Behoudens de bankoverschrijving gaan deze betalingsmethoden via een externe betalingsprovider, die met de hoogste veiligheidsvoorzieningen werkt. Let u echter op, dat u de betalingsprocedure bij de betreffende provider op correcte wijze (dus niet met "X") afrondt. Op niet correcte wijze afronden leidt ertoe, dat wij wel een betaling ontvangen, maar geen bijbehorende order; dit moet dan weer handmatig gecorrigeerd worden.
Een aantal producten bieden wij met kwantumkorting aan. Bij deze producten ontvangt u korting bij het bestellen van 2 of 3 identieke producten. De maximale kortingsprijs wordt aangegeven onder de stuksprijs.
Abonnees op onze nieuwsbrief kunnen enkele keren per jaar rekenen op speciale kortingsacties d.m.v. kortingscodes. Deze codes kunnen gelden voor een product, of voor een gedeelte van het assortiment, en zijn altijd slechts voor de actieperiode beschikbaar. Reden te meer om u op te geven voor de nieuwsbrief.
Bekijken Orders & wijzigen gegevens:
 
Uw orders, uitgeleverd en lopend, kunt u bekijken door in te loggen op uw account. Hier kunt u ook uw gegevens wijzigen. Let echter wel op, wijzigingen in gegevens worden niet automatisch doorgevoerd in lopende orders. Indien u dus een foute maat heeft besteld, of u wenst uw order naar een ander adres geleverd te krijgen, dan verzoeken we u daarvoor het contactformulier te gebruiken.
Onze visie op keurmerken:
 
De in Nederland gevestigde keurmerken bieden de consument een schijnzekerheid. Eenieder, ook u en wij, kan/kunnen een keurmerk starten en webshops honderden Euro's rekenen voor "certificering". Wij onderschrijven de voorwaarden en doelstellingen van de grootste organisatie op dit gebied, thuiswinkel.org, echter lidmaatschap zou onze producten onnodig Euro's duurder maken. Bent u een nieuwe klant, en heeft u wat problemen met het ontbreken van een keurmerk op onze sites, dan adviseren wij u te betalen met PayPal. Deze organisatie biedt een kopersbescherming tot € 200.